Weet jij nog niet op wie je gaat stemmen? Kom dan naar het MooiBernheze VerkiezingsEvent, meld je aan en misschien ontvang je wel een VIP-ticket. Laat de uitslag niet aan het lot over, want jouw stem telt!

Waarom
DeMooiBernhezeKrant geeft de politieke partijen elke week ruimte om het werk dat ze voor de inwoners van Bernheze doen, te delen. Gewoon omdat het belangrijk is. Ook nu, voor de verkiezingen, geven we de politieke partijen ruimte om zichzelf voor te stellen en te laten zien waar ze voor staan. Onder andere tijdens het MooiBernheze VerkiezingsEvent op 16 maart.
Gewoon omdat het belangrijk is. Met een bijzonder programma, leren we de verschillende kandidaten kennen, in een Politieke Markt van 18.00 tot 19.00 uur en aansluitend is het programma van het VerkiezingsEvent.  Ook zien we daarna vanaf 21.00 uur in het DTV Debat hoe ze reageren als hen het vuur aan de schenen gelegd wordt en ze geen bedenktijd krijgen, maar puur in het moment, zichzelf en hun partij moeten laten zien.

VIP-Kaart MooiBernheze VerkiezingsEvent
Weet jij niet op wie je moet stemmen? Dan raden we je aan om naar het MooiBernheze VerkiezingsEvent te komen. Wij willen dat alle inwoners gaan stemmen. Het zou jammer zijn als er kiesgerechtigden thuisblijven en niet gaan stemmen omdat ze niet weten naar wie hun stem moet gaan.

Wij zijn op zoek naar 25 mensen, uit elke kern van onze gemeente vijf personen. Weet jij nog niet op wie je gaat stemmen?
En kun jij erbij zijn op 16 maart? Dan kun je je opgeven via info@demooibernhezekrant.nl voor een VIP-kaart van het
MooiBernheze Verkiezings Event 2018.

Vermeld in je mail:
• Voor- achternaam
• Woonplaats
• Leeftijd
• Geslacht
Je ontvangt extra voordelen voor de avond, krijgt een VIP-plaats in de zaal en je gaat na afloop naar huis met een goedgevulde goodiebag.

Met vriendelijke groet,
Rian van Schijndel, Heidi Verwijst en Team DeMooiBernhezeKrant.