Het Bernheze Business Event is een evenement jaarlijks georganiseerd voor de ondernemers van Bernheze. Het hoogtepunt van de avond is de bekendmaking van de BOP EN JOP van het jaar. Dit jaar zijn ook drie van onze leden genomineerd. Als trotse vereniging wensen wij alle genomineerden heel veel succes:

Bevers Installatietechniek genomineerd voor Bernhezer Ondernemersprijs (BOP) 2017
Bevers Installatietechniek doet van alles op het gebied van installatie bij gemeenten, bedrijven, overheidsinstellingen, woningbouwverenigingen en particulieren. Van het vervangen van de keukenkraan tot complexe klimaatbeheersing installaties en Nul-op-de-meter-woningen. Het bedrijf is fanatiek bezig met duurzaamheid, want ze werken met de nieuwste duurzame technieken. Vorig jaar is het 25-jarig jubileum van hun onderneming groots gevierd. Patrick en Mario zijn blij met de waardering en erkenning voor hun duurzame manier van werken en zien deze nominatie als een bevestiging dat duurzaamheid niet onopgemerkt blijft.

Hurkmans Autobedrijven genomineerd voor Bernhezer Ondernemersprijs (BOP) 2017
Hurkmans Autobedrijven is in 1969 opgericht door Albert en José Hurkmans in Dinther. Tegenwoordig bestaat dit familiebedrijf uit vier vestigingen; Autobedrijf Albert Hurkmans in Veghel, Autobedrijf Hurkmans Dinther in Heeswijk-Dinther, AAS Autoschade Nistelrode in Nistelrode en De Dames van Hurkmans in Den Bosch; de leiding van deze vier bedrijven is in handen van de zussen Mariëlle en Janita. Marielle kennen we van Autoschade Nistelrode en was jaren bestuurslid van onze ondernemersvereniging. Voor Mariëlle en Janita draait het om de tevredenheid van de klant, wat zich nu uit in de waardering in de vorm van een nominatie.

Shake‘ M Cocktails genomineerd voor de Jonge Ondernemersprijs (JOP) 2017
Shake’M Cocktails; cocktail workshops en cocktail catering, is vanaf 1 januari 2015 een feit en groeit in een sneltreinvaart. Inmiddels is Mike van der Walle van Shake‘ M Cocktails een gevestigde naam in Nistelrode en wijde omgeving. Begonnen in de horeca op 14-jarige leeftijd, deed Mike daarna veel ervaring op in restaurants, zalencentra, feestcafé’s en stamkroegen. De gasten moeten beleven en voelen dat zij speciaal zijn. En daarvoor moet alles kloppen, tot in het kleinste detail.
Inmiddels hebben we ook kennisgemaakt met zijn gastvrijheid in het Winnerscafé tijdens ons Ondernemerscafé. Deze nominatie is een aanmoedigingstitel en wij wensen Mike heel veel succes op 4 november.