NISTELRODE – Door de coronaperikelen is er vorig jaar geen algemene ledenvergadering geweest en dus was het alweer enige tijd geleden dat de leden elkaar zagen en…. gezien de opkomst van ongeveer 70 leden was er weer behoefte aan!

Voorzitter Peter van Tilburg opende de vergadering en na een korte bespreking van de jaar- en kasverslagen van 2019 en 2020 volgde er een korte presentatie van Edith Visser van Techniek Loket met als titel ‘Wij verzorgen uw personeel van morgen’.

Hierna sprak wethouder Wijdeven nog wat lopende zaken, zoals wat de gemeente gedaan heeft tijdens coronaperiode en wat de status is van bedrijventerrein ’t Runneke. Bedrijfscontactfunctionaris  Willem van den Brand bracht ‘De Dag van de Ondernemer’ onder de aandacht; 19 november is deze dag. Hij had een goed idee maar dit kan helaas door corona niet doorgaan en als alternatief is er nu voor elk bedrijf in Nistelrode een mok voor koffie/thee.  Deze geste zal ook komende week in Heeswijk-Dinther, Loosbroek, Heesch en Vorstenbosch uitgegeven worden.

Hierna was er gelegenheid voor een kijkje achter de schermen bij Van Tilburg. In vier groepen, onder begeleiding van Daniëlle van de Beeten, Gea Dobbelsteen en Elly en Peter van Tilburg, werd een rondleiding gegeven door onder andere het naaiatelier, de prijzenkamer, de goederenbinnenkomst en de kantoren van HR, marketing en de onlineshop; voor veel aanwezigen een plek waar ze nog niet eerder geweest waren.

Na de rondleiding was er nog tijd voor een hapje en een drankje; perfect geregeld door de medewerkers van Orangerie van Tilburg.

Al met al een interessante en drukbezochte gezellige avond!