Een prachtig Maashorstproduct BUS Whisky

De bijeenkomst van ondernemersvereniging Nistelrode was een ondernemerscafé, normaal vier keer per jaar georganiseerd door de PR commissie. De coronacrisis zorgde voor een nieuwe manier van organiseren en zo werden de bijeenkomsten tot dusver afgelast. Nu de regels weer voor verruiming zorgden, kon er weer een zomerborrel georganiseerd worden en konden de ondernemers weer eens goed bijpraten. Hoe zij de crisis doorgekomen waren en wat nu de plannen zijn.

Theo van den Heuvel, bestuurslid, nam het openingswoord en gaf aan blij te zijn met de enorme opkomst van ruim 50 personen. Dit geeft aan dat er behoefte is aan ontmoetingen.

Naast het openingswoord gaf Theo ook het woord aan de aanwezige nieuwe leden. Peter van der Heijden van Laserlux, Mieke van den Akker slaaptherapeut en Marcel Kox tegelwerken en kitbedrijf. Zij gaven alle drie een pitch, wat voor een uitdaging zorgde met zo’n grote opkomst.

Dennis Hurkmans en Ezra Leeger kwamen met hun verhaal en de whisky bij de tafeltje, zodat iedereen de kans kreeg om te proeven. BUS Whisky werd door vele whiskyliefhebbers goedgekeurd en gretig afgenomen. Een heerlijk Maashorstproduct in een prachtige cadeauverpakking.

Een bijzondere gezellige avond! De een maakte kennis met nieuwe gezichten, de ander kon even bijkomen van een drukke werkdag en de meeste namen de gelegenheid aan om hun oor te luisteren te leggen. Om zo te weten te komen hoe hun collega-ondernemers de crisis doorgekomen zijn en hoe zij hun bedrijf toekomstgericht ingericht hebben.

De fijne zomeravondborrel door Ondernemersvereniging Nistelrode bood een heerlijke avond gastvrij genieten bij Eetcafé ’t Pumpke op het Raadhuisplein.