Fijne zomer…

De zomerperiode laat ons elk jaar weer gissen. Wordt het mooi weer, regenachtig weer of is het ‘gin weer’. Dit jaar zien we vooral mooi weer, met af en toe een broodnodige bui. Wij wensen iedereen, in afwachting van mooi weer tijdens het Ondernemerscafé op dinsdag 17 september, een prachtige zomer. Met mooi weer voor hen die het nodig hebben, met regen voor degene die dat goed kunnen gebruiken.

Locatie

Het tweede ondernemerscafé van 2019 zal plaatsvinden op 17 september. Waar is nog even een verrassing! Om 20.00 uur gaat het café open met een vrijblijvende inloop om vervolgens om 21.00 uur te starten met een kort voorstelrondje van eventuele nieuwe leden. Daarna vertelt de gastheer /-vrouw van die avond alles over zijn of  haar bedrijf en daarna komt het bestuur of de PR-commissie met nieuws uit het Nisserois ondernemersland!

Tot 22.30 uur word je vrijgehouden door de Ondernemersvereniging Nistelrode; daarna zijn de drankjes voor eigen rekening. Kom naar het ondernemerscafé om kennis te maken met je collega’s!