Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Masterclass | dinsdag 28 september | 09.00 – 11.30 uur
Theater de Schalm | Meiveld 3 | Veldhoven

De Nederlandse economie staat er ondanks de coronapandemie weer goed voor, zo blijkt uit alle cijfers. Het steunbeleid van de overheid lijkt de nadelige effecten op productie en arbeidsmarkt beperkt te hebben. Aan het steunprogramma komt binnenkort een einde.

Over de kansen en bedreigingen, te verwachten scenario’s en toekomstperspectief horen we in deze masterclass meer van Otto Raspe, hoofd Regio’s en Thema’s van RaboResearch. Hij gaat ook in op mogelijke gevolgen van de Miljoenennota voor de ondernemers in onze regio. En uiteraard is er volop gelegenheid daarover met hem en elkaar in gesprek te gaan.

Otto Raspe heeft ruim 20 jaar ervaring op het gebied van onderzoek naar sectorale, regionale en stedelijke ontwikkelingen. Eerder werkte hij voor het Planbureau voor de Leefomgeving en TNO. Hij is tevens voorzitter van de Nederlandse Regional Science Association (RSA).

Gratis voor leden MKB Eindhoven; Niet-leden betalen een bijdrage van 95 euro. Kosten zijn aftrekbaar voor de belasting.

We zorgen voor een veilige omgeving en nemen de coronamaatregelen in acht.

Aanmelden doe je hier!