Laden Evenementen

Seminar

Eindhoven | 27 sep 2022 | 09:00 tot 11:00 uur

Bij ondernemers leeft soms het gevoel: ‘duurzaam, lekker duur’. Maar duurzame investeringen betalen zich terug. Via een lagere energierekening, een betere concurrentiepositie, aantrekkelijker werkgeverschap en een duurzamere toekomst voor mens en milieu. Investeren in duurzaamheid maakt bedrijven bovendien innovatiever en toekomstgericht.

Er komt er heel wat op ondernemers af als het gaat om duurzaamheid. Wetgeving, een veranderende klantvraag, onvoorspelbare prijzen van energie en grondstoffen, andere investeringsvereisten en een groeiend aantal werknemers dat op zoek is naar een betekenisvolle baan. We zien dat ondernemers hier nog niet altijd op voorsorteren. Logisch misschien omdat er al zoveel speelt zoals arbeidskrapte, digitalisering en de oorlog in Oekraïne. Maar wil je als ondernemer op de lange termijn relevant blijven, is het belangrijk nu aan de slag te gaan. In dit seminar laten we zien hoe je dit als MKB-ondernemer praktisch en samen met je medewerkers kunt doen.

Lees meer over Gastspreker Hans Houtappels, CEO van Moonen Packaging… lees meer