Laden Evenementen

Noordoost Brabant Werkt heeft binnen het succesvolle programma ‘Noordoost-Brabant Werkt’ erg interessante subsidievouchers voor bedrijven en Noordoost Brabant Werkt hoopt dan ook meer bedrijven daarover te vertellen.

Concreet zijn er subsidievouchers beschikbaar waarmee bedrijven kunnen investeren in het leren en ontwikkelen van medewerkers; ook wel ‘duurzame inzetbaarheid’ genoemd. Een onderwerp dat bij vrijwel alle bedrijven speelt op dit moment. Bedrijven krijgen hiermee 50 tot 80 procent van hun investeringen vergoed zonder ook maar enige administratie. Erg interessant, maar veel bedrijven in de regio weten simpelweg niet dat deze er zijn.

Daarom organiseert Noordoost Brabant Werkt dinsdag 8 juni speciaal voor leden van ondernemersverenigingen in Noordoost-Brabant een digitale ontbijtsessie. De sessie vindt plaats van 9.00 tot 10.00 uur en wordt gegeven door Maarten Schellekens (WELDER) en Pieter van Helden (Wecreate Consulting).

Tijdens de digitale ontbijtsessie vertellen Maarten en Pieter over de subsidie vouchers, maar wisselen ondernemers uit de regio ook kennis en ervaringen uit, worden praktische tips gedeeld en handvatten geboden over de inzetbaarheid van medewerkers. Leden van ondernemersverenigingen in Noordoost-Brabant kunnen zich gratis aanmelden via slim@noordoostbrabant.nl.