Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Subsidie voor professionalisering van je organisatie

Infolunch dinsdag 17 maart | 12.00 – 13.30 uur | Summa College, Eindhoven

SLIM-regeling
Deze subsidie voor een Leven Lang Ontwikkelen heet de SLIM-regeling.
En dat is niet voor niets, want investeren in een Leven Lang Ontwikkelen is slim. Als werkgever creëer je met de SLIM-regeling een leerrijke omgeving voor je medewerkers en daarmee vergroot je kansen voor je organisatie.

Voor welke bedrijven is de subsidie van toepassing?
De subsidie is van toepassing op alle mkb-bedrijven die hun werknemers een praktijkleerplaats bieden voor het volgen van een Praktijkverklaring. Deze is bestemd voor mensen die nog geen startkwalificatie hebben en voor wie een mbo-opleiding nog een stap te ver is. Je kunt max. € 2.700 subsidie aanvragen voor één praktijkleerplaats. Het aantal plaatsen is onbeperkt. Het gaat om plaatsen in de logistiek, techniek, zorg en dienstverlening.

Wat kun je daarvan doen?
Je biedt gedurende een bepaalde periode praktijkleerplaatsen voor een beroepsopleiding (of een deel daarvan) in de derde leerweg. Jouw bedrijf staat geregistreerd als een Erkend Leerbedrijf. Je kunt de SLIM-regeling voor de praktijkleerplaatsen aanvragen bij het Ministerie van Sociale Zaken van 2 t/m 31 maart en van 1 t/m 30 september.

Infolunch
Wij hebben ons in deze regeling verdiept en delen onze kennis graag met bedrijven die interesse hebben tijdens een korte infolunch. Natuurlijk helpen we bij het aanvragen van deze SLIM-regeling en zorgen voor het realiseren van de praktijkleerplaatsen in jouw bedrijf.

AANMELDEN doe je hier

De bijeenkomst wordt georganiseerd door MKB Eindhoven in samenwerking met Kempenplus, Participatiebedrijf Ergon, Summa College, UWV, VNO-NCW en WSD. Partners van De achthonderd