Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Beste collega-ondernemers, leden van Ondernemers Vereniging Nistelrode,

Door de coronaperikelen waren we vorig jaar genoodzaakt onze jaarlijkse algemene ledenvergadering te annuleren. Mede daardoor is het alweer enige tijd geleden dat we elkaar hebben ontmoet en daarom doet het ons als bestuur des te meer deugd om jou uit te nodigen voor de algemene ledenvergadering die gehouden zal worden op dinsdag 9 november bij Van Tilburg Mode & Sport.

Wij heten je graag welkom tussen 19.30 en 20.00 uur bij de hoofdingang aan de achterzijde van het pand dat te bereiken is via de parkeerplaats aan de Heuvelstraat.

Na een korte bespreking van de jaar- en kasverslagen van 2019 en 2020 volgt een korte presentatie door het Techniek Loket met als titel ‘Wij verzorgen uw personeel van morgen’. Navolgend bespreken wethouder Wijdeven en bedrijfscontactfunctionaris Willem van den Brand de lopende zaken. De nieuwe wethouder Van Dieperbeek zal iets later aansluiten om nader kennis te maken.

Aansluitend is er gelegenheid voor een rondleiding en kijkje achter de schermen bij Van Tilburg. Om een indruk te krijgen hoeveel personen wij op deze avond mogen verwachten, verzoeken wij je op te geven met hoeveel personen je aanwezig zult zijn, met een reactie op deze e-mail vóór maandag 8 november 12.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Ondernemers Vereniging Nistelrode